fäktning/Emelie

hej, idag hade vi ju profil, vi skulle fäktas. haha det var lite små jobbigt, men jaja. jag tror jag garvade bort allt,  jag kunde verkligen inte ! , dagen börjaade iaf med att sofia kom till mig, och vi tog cykeln ner till orsmsta station. tog tåget till stan, sne tunnelbanan å skit. vi kom typ en halvtimme tidigt, så alla givk typ till coop el nåt .

sen kom vi in i typ världens äckligaste omklädningsrum, det stank verkligen! sen vämde vi upp och lärde oss lite åså. sen fäktades vi , HAHA shit va rolig ja måste sett ut.
sen  tog vi tunnelbanan hem, jag och sofia fick stå, sen typ efter några stationer gick nåra av så då tänkte vi sätta oss, så det gjorde vi, men vi märkte att dom andra inte var där , så knackade katarina på fönstet å hon stod utanför , HAHA en riktig Emelie och Sofia' are.

sen typ till skolan, slutade kl nåt över 1, tog bussen hem till mig ,käkade lunch, kollade på film, Sofia är på massa student grejjer nu, fast hon ska tillbaka till mig sen, hon ska slagga här .orkar inte skriva mera nu, så det kommer lite bilder :)
'emelie och sofia , sexiga

ser ni hur rädd jag är för sofia ? :O

jag (asgarvar), sofia, alex, matilda, axel, jenny, sam (som inte syns xd) och matte.
HAHAHAHA


haha sofia när vi ligger i soffan, så söt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0